مديريت روابط عمومی

عناوين اصلي كتاب شامل:
خصوصيات مسئولين روابط عمومي؛ مقدمه اي بر روابط عمومي؛ جايگاه روابط عمومي الكترونيك در ايران؛ ضرورت پژوهش در روابط عمومي؛ پاسخگويي به مطبوعات؛ اخلاق و تربيت در رسانه؛ روابط عمومي؛ پل ارتباطي؛ نقش روابط عمومي كارآمد در سازمانها؛ ويژگي هاي اطلاع رساني در روابط عمومي؛ روابط عمومي : تاريخچه، اصول، مفاهيم و كاربرد؛ روابط عمومي ديجيتال؛ روابط عمومي و توسعه؛ رسانه ها و تحول فرهنگ سياسي در خاورميانه؛ اصول و مفاهيم ارتباطات بصري و تبليغات؛ لزوم روابط عمومي الكترونيك و مجله الكترونيكي؛ مديريت روابط عمومي؛ روابط عمومي و تبليغات؛ اصول و تكنيك هاي مصاحبه در روابط عمومي؛ هماهنگي در اطلاع رساني؛ مديريت تغيير، پيش شرط روابط عمومي مطلوب؛ اصول و مباني روابط عمومي؛ روابط عمومي؛ ناجي يا نابود كننده سازمان؛ روابط عمومي و جايگاه آن در اسلام؛ اخلاق در روابط عمومي؛ روابط عمومي به عنوان يك حرفه؛ پيروزي در انتخابات با روابط عمومي موفق؛ شرح وظايف روابط عمومي؛ نظريه هاي رفتار اطلاع يابي؛ روابط عمومي مشتري مدار به جاي روابط عمومي نفتي؛ روزنامه نگاري شهروندي و مديريت روابط عمومی

مبلغ: 
1,000﷼
درصد تخفیف: 
90%
مبلغ به تومان

***بسیار مهم :

دانشجوی گرامی حتما کد ملی را صحیح وارد نمایید .

مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 10 تهران

توجه

  • به مبلغ فوق کارمزد انتقال وجه اضافه می‌شود.
  • لطفا دقت نمایید که بعد از انجام شدن پرداخت بر روی دکمه تکمیل خرید حتما کلیک نمایید تا پرداخت شما در آیدی پی ثبت گردد.
  • آیدی پی فقط مسئولیت پرداخت شما به دریافت کننده را به عهده دارد.
  • مسئولیت ارایه کالا یا خدمات به عهده دریافت کننده وجه می‌باشد.
  • چنانچه در آیدی پی حساب کاربری داشته باشید، تمام پرداخت‌ها و دریافت‌ها در حساب کاربری شما قابل مشاهده و پیگیری است.