مدیریت بازاریابی
عناوين اصلي كتاب شامل:
كلينيك بازاريابي و تبليغات؛ بازاريابي كيفيت جامع؛نگرش كاربردي؛ ارتباطات منسجم بازاريابي - از تاكتيك ها تا استراتژي ها؛ مصاحبه با فيليپ كاتلر؛ نقش برنامه و بودجه در يك برنامه بازاريابي موفق؛ امفاهيم بنيادين بازاريابي، پيش نياز بازاريابي الكترونيكي؛ كارايي بازاريابي پست الكترونيك؛ملاحظات رفتاري بازاريابي از ديدگاه اسلامي؛ نقش مديريت محتوا در ارتقاي بازاريابي الكترونيك؛ بازاريابي پارتيزاني در برابر بازاريابي سنتي؛ ارتباط موثر با بازار هدف؛ استراتژي رقابت در بازار بي رقيب؛ امكان سنجي بازار و موانع آن در ايران؛ بازاريابي ويروسي، حركت سلول به سلول؛ بازاريابي جاويژه؛ فرآيند ايده تا بازار؛ ادراك محدود در بازاريابي؛ تحقيقات بازار ودلايل استفاده از آن در سازمان ها؛ عوامل كليدي بازاريابي در فروشگاه؛ استراتژي نام تجاري در فرا بازار ها؛ بازاريابي پارتيزاني؛ رازهاي نا گفته بازاريابي؛ بازاريابي صنعتي؛ معماري سرويس گرا؛ راه حلي براي يكپارچه سازي زنجيره تامين؛ بررسي نقش سيستم اطلاعات بازاريابي بر ارتفاء كارايي بازار؛ بازاريابي تهاجمي كليد رونق بنگاههاي اقتصادی
***بسیار مهم :
دانشجوی گرامی حتما کد ملی را صحیح وارد نمایید .
مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 10 تهران
توجه
- به مبلغ فوق کارمزد انتقال وجه اضافه میشود.
- لطفا دقت نمایید که بعد از انجام شدن پرداخت بر روی دکمه تکمیل خرید حتما کلیک نمایید تا پرداخت شما در آیدی پی ثبت گردد.
- آیدی پی فقط مسئولیت پرداخت شما به دریافت کننده را به عهده دارد.
- مسئولیت ارایه کالا یا خدمات به عهده دریافت کننده وجه میباشد.
- چنانچه در آیدی پی حساب کاربری داشته باشید، تمام پرداختها و دریافتها در حساب کاربری شما قابل مشاهده و پیگیری است.